Zeynepzgi Arkadaşlar 24 gğn oldu doğum yapalı bu göbekte oluşan çizgi ne zaman geçer acaba yada geçmiş olan varmı yoksa geçmiyo bide göbekte hafif kararma oldu.
Thesra Zeynepzgi 6 ay olucak benimde tamamen kaybolmadı ama çok hafif var hala sanırım 1 sene içerisinde tamamen yok oluyomuş
Goncaaa Zeynepzgi benimde hamileliliğimin 4.ayında oluşmaya başladı çok uzun ve belirgin doğum yapalı 3 ayı geçti hala ilk günkü gibi