Buraya genel bir açıklama yazayım.
Kızıma uyku egitimi vermedim sadece uyku alışkanlığı edindim ve bu süreci onun yonlendirmesine izin verdim. Kizim temel ihtiyaçlarını ben ve babasi karşılıyor. Bi 3.kisi yok şartlarımız bu. Uyku alışkanlığıni artik cildirdigim bi anda okudugum bi kitapla gelişti. Daha dogrusu bakis açım değişti. M3shur aglatmali uyku metodlarindan 2 sini denedim fakat kizimi aglattigimla kaldım ve evde herkrs mutsuzdu. Kizim nerdeyse 11 aylikti başladığımızda direk odasini ayırıp rutinlerimize başladık. Ve kizimi guenuz 2 ker3 zorla uyutuyodum onu bıraktım kizim 11 ayliktan beri gunduz 1 kere uyuyor.bu en 1 saat en fszla 4 saat seklinde oldu bugune kadar. Rutinlerimiz dus masaj pijama kitap okuma perde pencere panjur kapama babaya iyi geceler deme alt değişme gibi bi suru şeylerdi rituele cevirmistik yavas yavas uyku moduna sokuyorduk . Kış mevsimiydi o zaman 8 -8.30 gibi yataga geçiyorduk 6-8 arasi uyaniyordu.ilk başlarda zordu cunku kizim destekli uyuyo4du emerek gece trilyon kere kalkip emip devam ediyordu uykuya bazi geceler 1 de 2 de uyanip sabaha kadae yatak ta benle oynamaya çalışıyordu ama ben onu asla yataktan cikarmadim yannda uzandim hep isik açmadim ve sesli bi sekilde konuşmadım bazi geceler alt degistirdim optum hadi uykuya diyip ufak bi uyku rutini yaptim. Bu soyledigim zorluklar 3 4 ay sürdü suan 18.5 ayluk gündüz 2 3 saat gece de 10 saat uyur dis dışında 1 2 ker uyanir az emer uykuya devam eder. Bugun gunduz mesela 3.5 saat uyudu ben gidip uyandırdım. Biraksam daha uyurdu. Sabirli kararli ve sureci cocugunuza bıraktıginizda her sey yoluna giriyor. Bu arada kendi karyolasinda uyumuyor yere mekan yataklari seriyorum 2 tane tek kisilik yanyana orda uyuyor.baska turlusunu kabul etmedi kizim.