Günaydın kızlar 7 ay 27 günlük kızım var hiç mi durmaz bir bebek çıldırmak üzereyim sürekli kucak istiyor kucakta bile ağlıyor uykuları zaten 3 dk 5 dk uyursa şükrediyorum yazlıktan geldik daha beter oldu yemek bile yedirmiyo bana bırakıyorum artık ağlıyo yiyorum oyuncak desen yüzüne bakmıyo acaba yazlık havadardı evde mi sıkıldı diyorum ama ordada öyleydi sizinkiler de mi böyle ya yoruldum beynim yandı