Kızlar ben diş sandım enfeksşyon çıktı ve çok endişeliyim doktor baya yoğun dedi enfeksiyonuna kültür testi pazartesi çıkar dedi ama hemen iğne başkayalom pazartesi sonuca göre de devam ederiz büyük ihtimal yine iğneyle devam ederiz enfeksiyon çok yğun çünkü dedi . Ya ben iki aydan beri şüpheleniyorum doktoruna dedim idrarı az yok dedi doymuyordur hızursuzluk ateş yoksa bişey olmaz e çocuk kilo da alıyor neden doymasın . Bu kadar yoğun enfeksiyon olması uzun süreli mi demek . Zorlu bir süreç mi bu tamamen iyileşir mi