Meral6868 Deletedmom_50 kaç aylık kaç damla kullanıyosunuz benim bebegim 3 aylık hergün 1 damla kullanıyorum
eslemsiii Deletedmom297 banada sağlık ocağında ebe vermişti kontrole gittiğimizde doktor değiştirdi iyi değil diye 🤷🏻♀️
alyasarp0206 doktorumuzun önerisiyle pedia d3 kullanıyoruz sağlık ocağının verdiği d3 gaz yaptığını düşündüğüm için değiştirdim