Yenihamile Merhaba bebeğim 40 günlük bebegim var gaz sancımız var doktorum iki tane probiyotik verdi,günde 4 defa tuvalete büyük küçük çok rahat çıkıyor ama ben bitki cayi olarak kimyon ve rezene içiyorum ve merak ettiğim Anason çayı içebilirmiyim
Minikuzu Yenihamile ben içiyordum bebeğimi rahatlatıyordu. Gaz için bebeğime bile veriyordum 2,3 çsy kaşığı
Eloc Yenihamile anason da icilir bende cok arastirmistim anason cayini da cocugu uyumayan anneler de iciyodu sutunden cocuguna geciyo 1 cay kaşığı bebege bile verilebilirmis
Glsmblm3 Ben kendim içiyorım Rezene kimyon anason aktar çocuğa da ver dedi hatta ama benim daha küçük olduğu için vermiyorum şuan
esra0474 Facebook’ta emzirme akademisi diye bir grup var. Oradaki ebeler “Rezene zehirdir içmeyin “ diyorlar. Bende birkaç kutu stil tea almıştım. Duruyor. İçmiyoum