tdeniz
2,5 aylik kizim dogdugundan beri mama destegi aliyor; ancak mama miktari gitgide artiyor suan gunde 3 defa 60 ml mama veriyorum ve dunden beri pek emmek istemiyor. Sutumu arttirmak icin denemedigim sey kalmadi😔. Psikolojim alt ust oldu. Meme reddi yasamak uzereyim cok korkuyorum. Istanbul’da tavsiye edebileceginiz bir emzirme danismani var mi? Yardim alarak sadece anne sutu ile beslemek istiyorum.