Esleminannesi17 Soffia baby turco hepsi vasat yokmu tavsiyeniz bebegimin heryeri iz icinde kaldi ve kakasi tasmaktan lekesiz camasiri yok ust degismekten biktim
Esleminannesi17 yigitalpinannesiii 7maya kadar slepy kullandim bende ama ucuzlara gecim dedim pahali geliyordu artik
Gizemre Esleminannesi17 aynı ya gerçi biz en büyüğü kullanıyoruz 7 numara içinde 20 tane oluyor ama 4 numara içinde 25 tane oluyor fiyatda aynı 23 lira galiba
Caculle Esleminannesi17 Prima pampers iyi diye biliyordum onda da kaka bellere çıkıyor kaç tane zıbın çöp oldu 🤷🏻♀️
nurbyrm44 Esleminannesi17 kesinlikle Molfix öneririm. Kızım 5 aylık 4 numarasını kullanıyoruz ve bir kere bile ne sızma ne kaka taşması hiç yaşamadık.
tde_kbr E bebeğin kendi markası var baby me. Bir çok bez denedim bir tek baby me markalı bezden memnun kaldım