Dişi falan agrıyor olabilir. Kızım da 17 aylık normalde hiç uyanmaz. Ama uyandıgı zaman sabah bakıyorum ki arka dişi şişmiş. Bi kaç gün öyle bagırıyor aglıyor. Sonra diş patlayınca geciyo.soguk salatalık gibi bişeyler verin iyi gelir. Yada uyumadan öncede ağrı kesici falan
Çünkü bebekler gündüz oyun oynadığı için agrıyı anlamıyor kafayı yastıga koyunca dişi sızlıyo