Subatbali Bebegim 4 ay 10 günlük bu ayin 24 ü rotanın ikinci dozunu olmamiz lazim ama son bir haftadır oğlumun kakasinda kan olduğu icin alerji diyetine başladım süt ve süt ürünlerini kestim neye alerjisi olduğunu bilmiyoruz deneme yoluyla öğrenicez neyse uzun oldu bu durumda olupta aşı yaptiran veya yaptirmayan yada bi fikri olan varmi ?
Haribo42 Subatbali yine yorumumy ailer kesin platform ama rota aşısının yan etkilernden bir kanlı kaka .. ilk dozdan sonra olmuş ne olduysa bence tekrarlamayın aşıyı derm içeriklernide araştırın inş.. en azından yan etkilerne bakınkı neyden olabileceğini bilesiniz
Haribo42 Subatbali benim doktorum mesela rota aşısı yapmicaz gerekli değil demiştii yapsakta aynı şekilse rota olabilir olucaksada 1 haftada kendiliğinden geçer dedi bizde olmadık
eslemsiii Subatbali Ben anlamıyorum şu sıra bi kaç yaZıda gördüm alerjisi olan bebeklerin aşıları yapılmıyor mu siz biliyor musunuz yan etkileri daha çok mu görülüyor alerjik bebeklerde 🤷🏻♀️
Subatbali Haribo42 ilk dozdan sonra olmadi ilk dozu 3 ayda yaptırdım kanli kaka bir haftadir var yoksa yaptirmazdim ilk dozda hic bisey olmadiki
eslemsiii Subatbali süt ve süt ürünleri alerjisi olan bebeklerin bazılarında et balık tavuğada duyarlılık oluyor ben süt ve süt ürünleri kestiğim halde kan devam etmişti sonra bunlarıda kesince düzelmeye başladı kakası.
Yorgunanne1 Subatbali süt, yumurta, patates, domates, çoklu besin alerjisi bizmki. 3.5 aylıkken waffle yememle başladı bizimki 3 gün üst üste tüketnce dokundu kızıma öyle tetikledi sonrada devam etti
CANannesi Bizde de ilk doz etkili olmamıştı. 2.dozu vurulduğu gün yoğun kanlı kaka gördük. Alerjik belirtiler varsa rota aşısını tekrar değerlendirin derim.
Subatbali CANannesi yaptirmayi düşünmüyorum zaten doktoruylada bi görüşeyim tatilde olduğu icin dogru düzgün konuşamadım sadce süt diyetine baslamami söyledi
Subatbali Yorgunanne1 cok gecmis olsun insallah düzelir bütün bebislerinki tecrübesiz olmak cok zor insan ne yapacağıni nerden baslicani bilmiyo
Yorgunanne1 Subatbali aynen çok haklısınız her kafadan bir ses çkıyor bir doktorn savnsğnu diğer doktor çürütüyor allaha emant yaşıyorz valla. Amin cümlesnn bebşlerne şifa versn rabbm inşallah
LuckyMommy Bebeğimin çoklu besin alerjisi var ama çok şükür Rotanın 3 dozunu da bitirdik bişey olmadı.