Kardelenin_Annesi canım kullan kilo kaybı varsa aç kalıyordur mama zehir değil ben 45 günlükten beri mama ile büyümüşüm sağlıklıyım şükür öyle kolay hasta olmam zeka gelişimi içinde bu zamana kadar hiç sıkıntım olmadı ders çalışmadan yüksek mühendis olan biriyim :) dert etme kendine bende veriyorum mecburiyetten. sadece gaz problemi olmaması için hipp combiotic öneririm bende ondan kullanıyorum ya da keçi sütlümamalardan golden goat da iyi oluyor. Bide ilk başlarda biberon cerince mene reddi olabilir şırınga ile cerdim ben iki ay boyunca sonra biberona geçtim memeyi çok sevdi bırakmadı ama ilk biberon verdiğimde ağladı çok memeyi istemedi oyüzden şırıngayı öneririm