Bademiii sütünüz hala varken ne olur çabalayın. Gerekirse emzirme danışmanından destek alın. Olan sütü biz anneler bitiriyoruz maalesef az mı, yetmiyor mu, mama verince doyuyor bari uyusun rahatlasın gibi sebeplerle. Tek çaresi yetiyor mu diye düşünmemek ve gerekirse yapışık yaşamak. Kızım 2.5 ay emebildi. Benim de sütüm azaldı ve azaldıkça mama verince bu sefer memeyi istemedi. Şimdi ki aklım olsa asla ama asla kucağımdan indirmez gerekirse memede yaşatırdım. Mamayı da kademeli azaltırdım. Sütüm var mı yok mu diye düşünmezdim. Bu iş gerçekten beyinde bitiyor çünkü. Mama verdikçe de tok oldukları için daha az emiyorlar ve süt azalmaya başlıyor. Tam bir kısır döngü. Ne olur uğraşın. İnanın ki çok üzülüyorum böyle gördükçe.