Mom1414 külot bez yeni kullanmaya başladım. Bebeğinizin karın çevresi genişse sleepy almanızı önermem hem cırtlısında hem de külot bezinde beli ve iç bariyerleri çok sıkıyor, kaşındırıyor. Bi de sert bi bez ama sızdırma yapmıyor. Goon yumuşak ama sızdırıyor emiciliği az maalesef. En azından benim tecrübem bu. Ben kızım için prima külot bez kullanıyorum, premium care olanı. İnanılmaz yumuşak gerçekten bel kısmı vs pamuk gibi. Hiç iz, sızdırma, kaşıntı yapmadı. Pahalı ama parasına değiyor. Günde 3 bez kullanıyoruz biri yatarken. 2 bezle kaka yapmadığı sürece günü çok güzel idare ediyoruz. 1 yaşında bu arada.