Hifammm Mrb hanmlar. 5. Ayindan sonra kizima ek gidaya basladm yogurt kabak verdim. Cevremdekiler corba vermeye basla diyolar. Ama hic bi fikrim yok nasl ilerleyecegmle dahil gunde bir kere mi ek gida verysnz.yoksa kahvalti ayri ogleden sonra ayri mi. Kafam cok karsti. Birde deneyimli anneler bana guzel tarifler yazarsanz cok memnun olurum.
GoGirl Hifammm 1 2 kez veriyordum 6 aylik olduktan snr mamaylada beslendigi icin kahvalti ,meyve, sebze puresi ya da corba(kesme ,semizotu, kirmizibiber ,tarhana gibi) yogurt veriyorum
Besteninannesiii Hifammm benimki de 5 ay 18 günlük. Akşamları genelde yoğurt veriyorum, diğerlerini de öğlen uykusundan sonra veriyorum. Uykuyu alıp keyifliyken iyi yiyor. Henüz ben de sebze haşlayıp verdim , meyveleri daha az veriyorum. Yoğurt favorisi ama o nedenle onu sık veriyorum