Efemm 6 aylık. Sucuk gibi terliyor kuzum gündüz 3.4 defa yapıoçişini gece bazen 1 bazen 2 normal mi suyuda vermeye çalışıyorum bolca terlediği için mi böyle varmı bu durumda olannn
Zeyno111 Efemm Ter yoluyla atıyor genelde öyleler bol bol su vermeye çalışın sizde emziriyorsanız bol su için emzirin 😇
Defnedilan34 Efemm bu ara bütün bebekler öyle canım hatta ben dün doktora götürdüm doktor da normal dedi
Leylaninannesi Efemm hepimizin ortak sorunu sanırım şu sıralar.Ben de dun doktorumuza sordum daha fazla su içmemi ve bebeğime de vermemi söyledi.Bu arada bebeğim üç ay yirmi günlük
Efemm Defnedilan34 Zeyno111 cok sagolun teşekkür ederım. ☺️Olabildikce suyu verıyorum kendimde içiyorum.
Zeyno111 Efemm Bizde öyleyiz üstünde sadece ince bir atlet çıtçıtlı var o kadar gece de tshirt bir tek alt taraf hep çıplak yanıyorlar bebeler 🥺
glslnn Leylaninannesi benim de oğlum 3 ay 11 günlük suyu bebegınıze de verıyor musunuz? Anne sutu alıyor oğlum sadece.
Leylaninannesi glslnn evet benim bebeğimde sadece anne sutu alıyor ve bebegime de su veriyorum üç dört cay kaşığı artık dolu dolu. Bu arada bebegim üç ay yirmiyedi günlük eksik yazmışım yukarıda.)
glslnn Leylaninannesi kafamı cok karıştırdı etraftakiler bagırsakları gelişmemiş olduğu için zararlı olabilir diyen var ver gitsin diyen var :) ben de 1-2 çay kaşığı vereyim bari yavrumun içi yanmasın 😂
Leylaninannesi glslnn bundan onbes gün öncesinde de doktor verin bir iki çay kaşığı demişti zaten .)ama siz de en az bir uc litre için sağlıklar diliyorum bebeğinize de size de.)
Happy24 Sabahtan beri kafama takıyordum bende 3 ay 10 günlük kızım geceden sabaha hiç yapmamış nerdeyse gün içinde çok yapıyo ama eskisi gibi dolu dolu değil. Ben bu ara su çok tüketmiyorum sanırım o hemen etkiledi bizi