Özellikle emmeye düşkün çocuklarda olabiliyor öyle bizde de benzer durum var. 6. aydan itibaren ne kadar emerse emsin süt ihtiyacı karşılamıyor. Bizimki de hareketli aynı süreçleri biz de yaşadık. Size tavsiyem verebildiğiniz herşeyi verin alışsın. Önce benim kızım da tadım dönemi istekliydi. Sonra dişler filan da çıkmaya başladı bir de zaten emmeyi seviyor o başlardaki çocuk gitti yerine mızmız yemek istemeyen bir çocuk geldi. Ek gıda olayı hala zorlayıcı bir konu bizim için. Mümkünse emme aralarını az da olsa açın önce çorba ya da püreyi verin sonrasında emzirin. Bol şanslar…