Gulfem07 Arkadaşlar oğlum 5 ay 21 günlük 6.aya geldi sayılır 2 numara mama var versem mi acaba yoksa 1 numara mi alayım evde şu an var diye soruyorum.
Minime Gulfem07 ben kızım 5aylıkken mamaya başlamıştım 6.ayı dolmamıştı bi hafta vardı 2 numaraya geçtim bişey olur mu 7 8 günden
asyasare Gulfem07 benim kizimda 5 ay 25 gunluk. 3 gundur 2 numaraya gectik evdeki bitince 2 bumara aldim
Gulfem07 Minime valla bende bilmiyorum 🤔1 numara yeter dedik 2 ye az kaldı pek iştahı yoktu yedi ama yenisini alacağız.