Yasemiim yok canim 40ina kadar nasilsa oyle devam ediyor 😊 ilerleyen zamanlarda huysuzlugu biraz daha hafifliyor sadece o kadar boyle böyle duzene girecek ins bizde 2.5 ayligiz 40 gun annemden emdigm süt burnumdan geldi krizler krizler cok şükür simdi kriz yok aglamalar var ama eskisi kadar degil