Aydanzeyd Kizlar 11 gunluk bebegim kakasini yaparken sesli yapiyor yani duyuyorum bogle firc forc gibi sesler cikiyor😁normal mi acaba? Sizde de bogle mi?
Defnemmm60 Aydanzeyd normal benim kizimda oyleydi doktora sormustum doktorumuzda gök gürlemeden yagmur yagmaz nirmal demisti 😁
Aybarsefeee Aydanzeyd valla benim oğlan şimşekler çakıyo yaparken😂 altını batırdığı zaman şimşekler çaktı diyoruz 😂
Tugceers Aydanzeyd zamanla duzelir tatlim benim bebegim de oyle asiri sesli yapardi kakasini bir yere gittigim zaman utanirdim bazen 😁🤣suanda 8 ayligiz ve inan ne ara kaka yapti hic farketmiyorum endiselenme