snil Bizimki tüm gün uyudu.. Ama canlı aşı olduğu için mevcut alerjik yapısını fişeklemiş, 2 hafta sonra kakasından kan geldi.. (Aşı olmasa da alerjisi varmış, aşı belirtilerin hızlanıp coşmasına vesile oluyormuş) Diğer dozunu yaptırmadık
Nltka Ben rotayla menenjiti beraber yaptırdım. Rotanın yan etkisi yok demişti doktorum . Ama menenjit canlı bir iğne ateş ve huzursuzluk yapabilir dedi. Anamdan emdiğim süt burnumdan geldi ateşi düşürcem diye
Bgmbgmbgm Sahra934 bizde hiç bi etkisi olmadı aşı olmuş gibi değildi yani.. normalde nasılsa öyleydi🥳
BebekBulut Bende ilk dozu geçen hafta yaptırdım doktorum sadece kakasini yapmayıp çok kusmaya başlarsa getir dedi onun haricinde ufak ishal kusma onlar hafif yan etkiler bisey olmaz demişti çok şükür bizde hiç bisey olmadi.. Ben yaptırmak arasında kalmıştım sonra benim yiğenim hastanede yatmıştı parktan virüs kapmıştı meğer rota virüsüymüş ishal kusma hiç bisey yiyememisti yediği çıkmıştı 1 hafta hastanede yattı çok zayıflamıştı onun o virüs olduğunu duyunca ikiletmedim hemen yaptırdım