Aisenur_ Oğlumun zaten reflüsü vardı çok yiyen bir bebek değil. Şurubunu kullanıyorum, fakat 2 gündür gerçekten yemek istemiyor ve uyumuyor da ne yapacağımı şaşırdım. Son günlerde sıcaktan mı yoksa doktora gitsek mi bilemedim
Ayaf Aisenur_ canim bende ayni durumdayim.bebegim reflu ve hic bir sekilde hic bir sey yemiyor.zaten hep yedigini kusuyordu.simdi daha kotu oldu..dis cikartma donemine giriyorlar ondan ola biliyor.bide her halde sicaklardan..bende ne yapacagimi sasirmis durumdayim.hic aclik hissi bile yok cocukta.
Cemremmmmm Aisenur_ dislerini kmntrol et gulum.istah sifirlabiyor dis zamanlarinda çünkü agrisida varsa uyuyamiyordur cocuk
Aisenur_ Ayaf aynı ya saatler geçiyor acıktım diye ağlamıyor bile.. Daha kontrole de 10 gün var erkenden götürsem mi bilemiyorum çok zor böyle de
Ayaf Aisenur_ birazcik bekleyelim canim.bend acaba erkenmi doktora gotursem diye dusundum.doktorumla konustum.ola biliyor oyle seyler dedi.bide az az yemek ver sadece birazcik saatlerini erkene al dedi.mesela 3saatde bir yediriyorsan 2saatde bir yedir ve 90cc yiyorsa 60cc ver dedi..aslinda o zaman bile normal degil.ancak hic yememesinden iyidir.zaten kusmasida var.Allah sabrimizi versin🙏
Aisenur_ BhrKrmn baktım internetten 1 aylık neredeyse bir atak dönemi gösteriyor çocuğum 1 ay böyle mi olacak
BhrKrmn Aisenur_ evet maalesef bizim yeni bitti 35 gündü berbat geçti hala geçti diyemem şimdi de diş belki sıcaktan hic uyku uyuyamıyor yavrum