Aslında şöyle herkes bilir ilk 6 ay yok anne sütüde verilse mamada verilse . Ama bazen bu durumlar değişiyor yada doktora göre de . BiZde artık sırf mama ile beslenmeye başladık doktor o zaman ıkı üç damla ver dedi. Tabı kı fazla verilmemi bağırsakları açısından. Bana doktor önerdi şöyle dedi ağzında pamukcuk oluşmaması ıcın ıkı üç damla ver dedi sırf mamaya geçtik için Bazen su içinde ağlarlarmış karşılanmadı için