Gmznzalbrls-1820 Selam 👋 bende anksiyete hastasıyım.
Öncelikle sakin ol. Aklına korkuların geldiğinde yüzleş ve aslında korkularının yersiz olabileceği yönünde telkin et kendini. Zaten bazen çok saçma şeylerden bile korku duyabiliyoruz.
Kendine bir defter al. Kötü hissettiğinde küçük etkinlikler yap. Mesela çizim yap ya da aklına gelen tüm isimleri yaz. Ya da yeni bir şarkı sözü yaz. Akrostiş yaz. Cidden iyi gelecek. Basit ama etkili çözümler bunlar.
birde nefes egzersizleri var; 3 saniye nefes al, 3 saniye içinde tut ve 6 saniyede ver nefesini.
Eşini al karşına aslında güçlü bir kadın olduğunu ama bunların herkesin başına gelebileceğini söyleS Hayatınızın ortak olduğunu, kusurlarınla seni sevebileceğini söyle. Aile olmak bunu gerektirir. Onun desteği çok önemli. Anlamayacak seni, yaşamayan bilemez. Ama ciddiyeti kavrar belkide.
Çocuğuna odaklan. Birlikte klasik müzik dinleyin mesela.
Gerçekten kaygı bozukluğu zor bir durum ama bununla yaşamayı öğrenmeliyiz. Online terapiler var . Ben almayı düşünüyorum zaman zaman.
Sağlıcakla kal 🌼