Adasmom Doğumdan bi çıktım, tartıta 5 kilo fazlam gözüküyordu. Aynada 35 kilo fazlam var gibiydi.7 aylık hallerimle yarışır haldeydim.
10 gün sonra bir adım değiştiğimi gördüm. Şuan 2 aylığız hatta tam 59 günlük.
Aldığım 10 kiloyu, 16 kilo olarak vermişim. Her gün yürüdüm. İlk 15 gün sıvı ağırlıklı beslendim. 40tan sonra bebeğimi de alıp güzel olan hafif güneş çıkan havalarda yarım saatcik de olsa dışarı da çıktım. 40tan önce de çıkmıştım gerçi.
Hareket hareket 😊
Ben hala toparlanıyorum, yavaştan korseye başladım.
Kendine zaman ver.Vücut 9 ayda değişti 😊 düzelmesi de zaman alır.
Ha şöyle de bi moral vereyim.Gördüğüm tanıdığım ne kadar anne varsa, hepsi bebekleri yaşına geldiğinde cillop gibiydi.