Merhaba kızlar,
20 aylık bebeğim var. 2 gün önce mastit oldum ve antibiyotik başladım mecbur o göğsü sağmak zorunda kaldım oğlumda ondan mıdır anlamadım ertesi günü biranda memeyi bıraktı emmiyor. Emerek uyuyan bebek olduğu için uykuya geçişimiz zorlaştı tabi bende meme bıraktırmaya 4 ay daha var diye araştırmamıştım. Bianda şaştım yardımınız ihtiyacım var tecrübelerinizi yazar mısınız ne yapabilirim uyku için acaba :(