9.5 aylık bir kız bebeğim var akşam saat en geç 10 da uyur sabah 8.30 gbi uyanır genellikle .Diyeceğim su 8 aydan beridir gece beslenmesini kesti hiçbir şekilde yemiyor uyanmak istemiyor . Sizce nasıl yani aç kalıyormudur ? 8.30 gbi kalkar 150cc mama içer tekrar uyur 11 gbi kahvaltısını yapar sonra 2 de tekrar 150 Cc mama içer sonra 4.30 gbi çorbasını içer sonra tekrar 150 cc mama sonra yoğurt yer . Aralarda tabi eline meyve veriyorum bişiler atıştırıyor sonra 9.30 da muhallebi yer uyur sizce beslenmesi nasıl ? Az mi fazlasını yiyemiyor benim aklıma takılan gece beslenmesi yapmadığı icin 10.30 da en geç uyuyup 8.30 da kalkması normal mi uzun oldu kusura bakmayın 😞😘