En korktuğun şey başıma geldi bebeğim 65 cm yataktan düştü. Görünür bir şey yok fazla ağlamadı nasıl düştüğünü görmedim yüzüstü ağlıyordu. Kusma, halsizlik vs olmadı kaldırdım gayet neşeli. 1 buçuk saat oyalayabildim uyudu ama çok korkuyorum. Kafa yapısını unuttum telaştan. Yanlarda kemik çıkıntısı var hatırlıyorum ama ortada da var mıydı şişkinlik mi bildiğim her şey birbirine girdi nasıldı bu bebeklerin kafası 😣