Buradem16 Kızlar spiral takılı olup adet düzensizliği yaşayan varmı üç aydır adet oluyorum..geçen ay 3 ünde olmuştum bu ayın 3 u geçti ve bende bişey yok …hamile olduğumu düşünmek istemiyorum spirale bağlıyorum ne olur bendede oldu düzensizlik diyin😏🤔🙁🤔🤔🤔
CatBoy Buradem16 bende yoğun kanamalar oluyordu 20 gün sürüyordu 1 hafta olmuyordum sonra tekrar 20 gün oluyordum. Ve çıkarmak zorunda kaldım 😐 herkese yaramayabiliyormuş. Spirali kayıp farkında olmadan hamile kalanları da okudum burada ama. Test yapmak en mantıklısı 😌
tosuncukannesi Buradem16 benim erken gelme gibi düzensizliğim var 4 ay oldu taktıralı 15 günde bir 7-10 gün arası süren adetim oluyor 🤦
Buradem16 CatBoy evet cnm ama onada cesaretim yok.. niyeyse hiç hamile gibide hissetmiyorum ve bel bacak Kasık ağrılarım var hep olurum diye umutluyum..bide benim hamileliklerim çok kötü geçiyor bulantı fln yani hiç bir belirti yok bilmiyorum ki ya😌😌