Ybilek Kızlar selam bebeğim 40 günlük emzirmek istediğimde tıkanıyor ve bu nedenle emzirmek istemiyorum korkuyorum bu durumda ne yapmalıyım :(
Gullkaraaa Ybilek offf benim bebegimde tıkanıyor. Emzirmek için her kucağıma aldığımda korkuyorum. İnşallah bir çözüm buluruz.
FrenchPress Ybilek tazyikli geliyorsa bebeğiniz yutmaya çalışırken boğuluyordur emzirmeden önce biraz sağıp o şekilde emzirin zamanla tazyikli gelmeye devam edince bebekte alışıyor boğulma yaşanmıyor.
AslhanDivarc Ybilek zamanla alışıcak annesi. Emzirirken biraz eğimli emzirdin baş kısmı hafif üstte kalsın. Tıkandığı zaman da iki kürek kemiğinin arasına pat pat yapın. Benimde ilk kızım öyleydi. Bi emzirmede 9 kere tıkandığını biliyorum bende çok korkuyordum
Birkoalaanasi Zaman içinde alışacak. Emzirme pozisyonlarına tekrar bakabilirsiniz, sütünüzü emzirmeden biraz sağım yapabilirsiniz. Mutlaka bolca sıkca emzirin.
pasabeyy Ybilek dik oturun ve bebegizi de yatay biraz dik tutun sütünüz fazla olabilir sagim yapin buzluga atin burnu tikali olabilir serum fizyoloji dendyebilirsiniz 😊
Ybilek Serum fizyolojik kullanıyorum ama o kadar korku yaşıyorum ki emeceği zaman geldiğinde elim ayağım titriyor boğuluyormuş gibi oluyor Allahım nasıl aşacağım :((
Organiktavuk Ybilek sütünüz emmediği zamanlarda kolayca ya da fışkırarak akıyorsa kanallarınız fazla açık olabilir siz sağa iliyorsanız önden sağıp emzirin ya da blok emzirme yapın onun dışında geriye doğru yaslanın ve göğsünüzü hafifçe makas hareketi ile sıkın (bunu fazla yapmayın) zamanla bebeğinizde alışacak bu yolla eğer sütünüz tazyikli akıyorsa yavaşlayacak