Ebru38 22 günlük oğlumu sadece zıbınla yatırıyorum sizce birşey olurmu hava çok sıcak ev sıcak sabaha doğru giydiriyorum ama şuan sadece zıbınla uyuyor
Busrammesut Ebru38 56 günlük oğlum var bende zibina yatırıyorum havalar aşırı sıcak sadece zibinla olmasına rağmen bazı yerlerinde kızariklar var isilik gibi sadece ayağına çorap giydiriyorum üşütüp gaz toplamasın diye
Minik_Hanim Ebru38 benim kızım ağustosta doğdu eve geçtikten sonra hep tek zihinla yatırdım üstüne ince tek kat muslin örttüm.. bebek üşüsün ama terlemesin kafasindayim.. iyi ki öyle yapmışım hiç pişman değilim.. tek problem sıcağı hiç sevmiyor benim gibi bir de kisin da giydirmekte problem yaşadım 😅
Berenikom Ebru38 bnm kizim 3.5 aylik uyurken kollarini ortemiyorum yuzune ceker diye bu yuzden uzun kollu tulum ile yatirip muslin örtüyorum. Tshirt ve sort denemistim kollari buz gbi oluyordu
Zuleyham Ebru38 üşüsün ama terlemesin bronşit olur terlerse böyle iyi canım yenidoğan bebek terlemez ama sıcaga alışırsa yanından rüzgar geçse hasta olur iyi yapmışsın odamısısıma göre ayarla ama uyuyan insana kar yagar derler üstüne incede olsa bişey at müslin gibi
Birkoalaanasi Uyuduğu oda ısısına dikkat etmeli, üzerine müslin de örtebilirsiniz. Terletmez incecik.
laktas Berenikom ben de zıbınla yatırıyorum. Bugün çorapları da cıkardım. Müslin örtü örtüyorum. Kolsuz zıbına geçtim. Kolları soğuk oluyor ama sıkıntı olmuyor. Üsüdüğünde zaten uyanmaya başlıyor. Aynı odadayız zaten kendim üşürsem onu da kapatıyroum.
Ebruuuuuu Benim kızımda 3 aylık sadece zıbınla yatırıyorum, hatta müslin örtüyüde sadece kenardan karnına doğru örtüyorum çünkü istanbuldayız ve çok sıcakk. Bence sizinki daha ufak müslin örtüsünüde örtün üstüne
Deletedmom99 Kızım 4,5 aylık bende sadece zıbınla yatıyorum bazen arada bacaklarını örteyim diyorum ama hemen uyanıp tekmelemeye başlıyor. İstanbul gerçekten çok sıcak olunca bende üstelemiyorum artık bilmiyorum yanlış mı yapıyorum
Sahra934 Deletedmom99 benimde kızım öyle ayağına örtü örttürmüyor hemen arkamdan ayaklarıyla atıyor. Zıbınla yatırıyorum ayaklarının sıcaklığını kontrol ediyorum.
melankolik Bende kolsuz zibin ile yatiriyorum doktorlar siz nasıl giyiniyorsaniz bebeği bi kat fazla giydirin diye öneriyor ama bilemiyorum çok sıcak şahsen bende askılı ile geziyorum çocuğu kalın giydirince ona baktıkça ben terliyorum sanki.. Ince giydirin ama karninin uzerini mutlaka örtün ben oyle yapiyorum insallah dogru yapiyoruzdur😕
Asenalmina Ebru38 5,5 aylık kızımı bende zıbınla yatırıyorum üstünüde örtmüyorum ayaklarıyla devamlı açıyor örtünce çok sıcak bırak yatsın bişe olmaz . Ayrıca bizim odada vantilatör çalışıyor ama çocuğa taraf getirmiyoruz ona rağmen çocuk su içinde terliyor ve isilik oldu
Mertinannesi34 Ebru38 Yasadiginiz sehir sicaksa birakin zibinla uyusun canim. Ben sadece sıfır kollu atlet giydirdim altında birsey yok 😊Bazende ciplak yatıyor. O sekilde bile terliyor yazık yavrum
tuananilmoms Ebru38 benim kızımda 4.5 aylık tek zıbınla uyuyor üzerine ince müslin örtüyorum karnına doğru kollar açık ayaklarınıda açıyorum iyice örtünce tekmeliyor
Obenimmelegim Ben 2 aydir gunduz ustsuz dolastiryorum evin icinde kizimi evim sicak gece kisa atlet sadece bez ustelik camda acik yokksa uyumaz cok sukur hic hastalanmadi 10aylik