Mrb kızlar 1 ay 12 günlük oğlum aşırı ağrı cekiyo 3gun önce Aptamil mamadan hipp mamaya geçtim sanki 3gundur daha zor tuvaletini yapiyo gibi geldi zeytin yağı katmama ragmen ilk doğduğunda da hipp vermişlerdi hastanede bende onu kullanmıştım sonra aptamile geçtim 3gun önce tekrar hipp e döndüm mamayı degistirdigim için mi olmuştur sizce alışır mi yoksa mama mi kabızlık yapıyordur bebeğime başına gelen var mı buarada 60cc mamaya 4damla zeytin yağı katıyorum siz de katiyosaniz ne kadar katiyosunuz