Sweett Kızlar bebeğim 1 aylık ama içerisi çook sıcak 3.kez üstünü değiştiriyorum vantilatör kullansamen düşük kademede çarpar mı
Cennet-Kokulum Sweett biz kullanıyoruz 1de çalıştırıyoruz ve kafa kısmını yukarı kaldırdım serin oluyor evin içi
-Sunshine- Sweett Geçen sene Ağustosta doğum yaptım çok sıcaktı hastaneden eve geldikten sonra gece gündüz hep vantilatör açıktı bebeğimin direk üzerine gelmiyordu hiç sıkıntı yaşamadık şükür.
Kanginnn Ona doğru tutmazsan vantilatoru çarpmaz tanılı bebek ıcın en uygun olan da sıcaklıgı 22-27 derece arası
Sweett -Sunshine- bende bugün kullandım walla rahattı çok inş çarpmamıştır.yazlık bölgede oturuyoruz çok sıcak mecbur kaldım
Bgmbgmbgm Sweett çocuğa direkt gelmezse bişey olmaz. Doktor öyle demişti, klima da üzerine üflemicek şekilde olabilir
Ozlemm35 Bende kullanıyorum 1 de, yukarı doğru kaldırıyorum en azından odanın havası değişiyor daha serin oluyor.uzerine ince pike ört, birşey olmaz… Yoksa.asiri terliyorlar