Uyurken elini ezan okur gibi kulağına götürüyor öyle uyuyor gün içinde yapmıyor sadece uyurken. Rahat ettiği için mi yapıyordur yoksa bir problem ağrı olabilir mi ? Yaşayan var mı ağrısı yok gibi sadece uyku geçişinde yapıyor. Huzursuzluk ateş falan yok. 3 buçuk aylık.