Kızlar 9 ay 12 günlük oğlum var. 5.aydan itibaren ek gıdaya ufak ufak geçtim çok iştahlı bir çocuk. Herşeyi yemek istiyor sürekli yemek istiyor maşallah ama 9 aylık olunca anne sütü ile doymadığını belli ediyor sürekli ağlıyor mama verince ağlamadan uyuyor. Ve kesinlikle beslenmesine çok dikkat ediyorum paketli ürünler asla vermeyip hergün çeşit çeşit özenle kahvaltı çorba yemeklerini hazırlıyorum ekmeğini bile kendim yapıyorum. Mart ayında(6 aylıkken) 7 kg 20 grdı. Haziran ayında(9 aylıkken) 8 kg 200 gr 3 ayda sadece 1 kg almış aslında ben kendimce çok fazla hareketli hiç uyumuyor gece uykusu dışında sürekli yürüyor emekliyor tırmanıyor 1 dk oturmuyor gece uykusuna gecene kadar. Ben bu kg meselesini hareketliliğin bağlıyorum. Ha birde hero baby sütlü tahıllı pekmezli olan mamasından veriyor acaba sadece doyurucu etkisi mi oluyor kilo yapmıyor mu onu da bilmiyorum offff