Ozgeoyku Anneler bugun 2. Ay aşısı olduk 3 tane şuan kaka yaptı ama kakası ishal 2. Ay aşısı ishal yapıyorum? Biraz ateş oldu calpol verdim yada calpol mu ishal yaptı ev sıcak diye ateşi düşsün diye dışarıda durduk üsüdü mü yoksa ondan mı oldu acil anneler cevap??
Tugceeeee12345 Ozgeoyku ateş ölçerle ölçün sanrım 2. Ayda verem vardl ve o ateş yapar korkmayın ilık su ile duş basına eklem yerlerine nemli bez Allah ın izniyle hiç birsey olmaz 😇🙏
Ozgeoyku Tugceeeee12345 Ateş olur dedi onu kontrol ediyorum ama ishal kafamı karıştırdı çünkü olur demedi doktor bize üşüttüm mü yoksa diye korkuyorum
Ozge_AyazEfee Ozgeoyku 37, 8 olmadan şurup vermeseniz daha iyi olur aslında. Vücudun savaşmasına fırsat vermek lazım. Üstünü hafifletin, ılık duş aldırın. Geçmiş olsun 🙏🏻
Ozgeoyku Ozge_AyazEfee üstünde sadece zıbın vardı şimdi ıshal oldugunu görünce giydirdim üşüdü mü yoksa diye teşekkürler
Maviay Bizde ne ateş ne ishal ne de huzursuzluk birsey olmamisti. Ama ateş ve huzursuzluk olur demisti hemşire.. Duş aldır diyen olmuş 2. Ay aşısında 2 gün falan duş aldırılmıyor canim, hemşirenizin söylemiş olmasi lazım..
Ozgeoyku @Seydameva siz neden değiştiriyorsunuz benim yazdığım yazının başlığını işiniz mi yok bunlarla uğraşıyorsunuz Değiştirme ben nasıl yazdıysam öyle dursun ben ishal diyorum millet ateş yapar yazıyor sizin yüzünüzden Ateş yapar dediler onu biliyoruz zaten.
Seydameva Ozgeoyku Öncelikle merhaba başlık içeriğini yansıtmak zorunda farkındaysanız ishal yazmışız başlıkta bu benim işim ve ben işimi yapıyorum zaten. Uslubünüz hiç hoş değil. İyi Forumlar
Ececik07 Ozgeoyku bana ishal de yapabilir demişti. Ama siz yine de sorun. Ateş 38.5 görmeden calpol vermeyin
Ozgeoyku Seydameva Bana sorabilirsiniz değiştirmeden önce ben acil oldugu için hızlı hızlı yazdım biran önce cvp gelsin diye sonradan zaten düzeltirim
Seydameva Ozgeoyku maalesef soramıyoruz bir günde kaç başlık kaç etiket değiştiriyoruz takdir edersiniz ki herkese soramayız. Sorunuza gelecek olursak bizde ateş ve ishal yapmadı ama bebekten bebeğe değişir bu olay ishali şu am geçtiyse aşından kaynaklıdır devam ediyorsa Dr danışabilirisniz. Günlük kakalı bez sayısı 10 geçerse tehlike arz eder.