Gunisigin kızım 15 ekim de doğdu 41+1 3260 gram 50 cm dı 20 günlükken bronşit oldu şimdi 2 ay 13 günlük 5,200 - 58 cm az geliyor sanki bana ama çok hareketli hiç durmuyor hiç uyumuyor bide bronşit olduktan sonra iştahı kesildi kullandığımız antibiyotikler yüzünden bide meme reddi yaşadık 2 hafta önce 😞 inşallah bundan sonra almaya başlar 😞 önemli olan saglıkları sağlıklı olsunlar da kilolu olmasada olur sizinki nasıl
Havvamurt Gunisigin benim de 39+2de 3820gram 52cm doğdu bugün 2ay 9gunlukken 6100geldi boyu 59.5 cm anne sütü + mama alıyor sutumle doymuyor ilk hafta bu yüzden kilo kaybı yaşadık tekrar topladık
Gunisigin Havvamurt Maşallah rabbşm acılarını göstermesin 😊 mamaya bende başlasam mı die düşündüm ama benim kızım emmiyo bi ara sütümü sağıp verdim emmiyo die onu bile içmedi 😞 iştahı yok