Arkadaşlar merhaba. 4 buçuk Aylık oğlum iki üç gündür az miktarda çiş yapıyordu ve koyuydu. Neredeyse bezleri boş alıyordum hatta boş aldığımda çok oldu. Dün idrar tahlili yaptırdım enfeksiyon çıktı farklı şehirdeyiz şuan kendi doktorumuza sonuçları gönderdim ve idrar kültürü de istedi sonuçları pazartesi çıkacak tahlilleri bile zor aldık böbreklerini etkileyecek diye çok korkuyorum. Ama bir yandan da aşırı terliyor enfeksiyonun yanında o yüzden mi az idrar yapıyor diye düşünüyorum. Lütfen yaşamış arkadaşlar biraz bahsedebilir mi her dakika bezine bakıyorum moralim bozuluyor 😔