Kızlar 10 gün oldu bgn doğum yapalı tamamen emziriyorum bgn inanılmaz bir kırıklık var üstümde dr a da dedim yorgunluktandır dedi ama sanki gece sağ memem acıdı ondan falan olabilir mi? Heryerim yanıyor gibi ama ateşimi öçtüm çıkmadı birşey.
Lohusalarda böyle olan var mı acaba?