YusufPoyraz Oğlum 5 aylıkken ikinci oğluma hamile kaldım saglikocagindaki ebe hemn doktora git tehlikeli alırlar dedi . Doktor evet bebek var deyince basaldim ağlamaya bebeğimi alcakmisiniz die tabiki hayır Allah nasip etmiş beraber büyürler dedi hiç tehlikeden bahsetmedi
Şimdi 4. Bebeğime hamileyim doktor kese dikişlerin yanına yerlesseydi sıkıntı olabilirdi ancak dikislerden uzak şuan tehlikeli bı durum yok dedi
Sizin kese dikislere yakinmi acaba