Bizim doğduğunda kilo alımı iyiydi ama 1. Ay kontrolümüzde kilo alımı biraz zayıf dedi hem mama hem sağıp veriyordum sonra çoğunluk mama olmuştu. Bebelac kullanıuorum. Şimdi hem emiyor hem mama( bebelac gold a geçtim) alıyor ama yine kilo almıuor sanki öyle hissediyorum. Sütün yağlı olması için ne yapmak lazım ama süt yaramıyorsa mama da yaramıuor o zaman.