Fatma005 1 kasım doğumluyuz. 57 günlük olduk 2. Ay aşımıza çok az kaldı. Sizler ne durumdasınız? Boylar kilolar nasıl? Biz Agulamarımız, gülücüklerimiz derken günleri geçiriyoruz 😊😍
fatmaFf Fatma005 27 kasım dogumluyuz. 1 ay 1 günlük 😍 boy kilo iyi çok şükür. Alışmaya çalışıyoruz birbirimize
Aybisnefes Fatma005 23.11.18❣ 1.ay aşimizi olduk kalca ultrasinuna da girdik 52cm 4kilo olmusuz gulumsemeler konusunca gulme tepkilerimiz basladi 🐣👣🦄
Littlemisssunshine Fatma005 biz de 2 kasım doğumluyuz. 2900 gr ve 48 cm doğdu kızım. Şimdi 59 cm ve 5100 gr. Biz de 2 aylık olacağız neredeyse. Uykular düzensiz hala bu saatte ayaktayım bakalım :/
Happyyy 7 kasim da dogdu bebisim.1 ay 21 gunluk olduk.gulmeler basladi😊,kucak da emecegini anlayinca cok heyecanlaniyor.
Merfeee Happyyy 15 Kasım derken 13 Kasım'da gelen oğlum 😍😍😍 mutluluk dünya huzur ve sevinç "EVLAT" herşeymis🤗🤗🤗🤗 Allah herkesin yavrusunu hastalıklardan kötülüklerden kem gözlerden korusun..🤗🤗🤗
GamzEmre Bizde 20 Kasım doğumluyuz 1 ay 8 gün oldu 40 mizida çıkaralım hayırlısıyla. Alıştık birbirimize ilk zamanlar o kadar zordu ki şimdi şükür adapte olmaya çalışıyoruz 🤗
nlrgp meehaba bizde 12 kasım uzun bacaklı normal kiloda epeyce saçlı doğduk 😌 agulamasını heyecanla bekliyorum
Anneolmak30 Lohusalık sendromu yaşayan varmı aranızda ilk günler çok kötüydüm şimdi biraz iyiyim ne zaman bitecek bu
CeydAliEce0811 Anneolmak30 Lohusalığın dibini yaşadım canım çok kötüydü benim de, ama mucize bir şekilde hepsi geçti
CeydAliEce0811 Anneolmak30 Lohusalığın dibini yaşadım canım çok kötüydü benim de, ama mucize bir şekilde hepsi geçti
Fulyax Anneolmak30 ahh bende çok kötü yaşadım sürekli ağlıyordum kocanın beni sevmediğini aldattığını bile düşündüm çok yanlız hissetim kendimi ama suanda ıyiyim allaha şükür hepsi geçti 🙏🏻
CeydAliEce0811 8 Kasım da doğdu kızım bir şeyler söyleyince gülüyor mutlu bir Bebek :) boy 56 cm kilo 4800 :)
CeydAliEce0811 Anneolmak30 hepsi geçiyor canım merak etme rahat ol şuan herkesin dediği yaptığı batar sana çok normal
Ayazbebek5353 Selam☺️ Biz. 29 kasımda doğduk🤗 çokgazlıyız var mı çözümünü bulan😞 gece başka biri oluyo sanki🤔