Rabik42 2.5 aylık bebeğim var kaka tahlilinde laktoz intoleransi çıktı relaktax kullandım faydasını görmedim bir de dikkat ettim yumyrta yediğimde bebeğin dhaa da huzursuzlasiyor bu dönemi nasıl atlattiniz neler kullandınız gaz için
2lokummannesiii Rabik42 o besinleri yemiyorsunuz değil mi ? Bir alerji doktorunun takibi önemli. Burda söylenenlere uymayın her bebek farklıdır çünkü.