İyi akşamlar kızlar daha öncesinde burda fazla sütü olduğunu ve ne yapacağını bilemeyen birkaç arkadaş görmüştüm benim bi akrabam yaşlı bir teyze rahim kanseriydi şimdi de pankreas ve sarılık çıktı ona da anne sütü iyi gelir demişler,benim de bebeğim var yardımcı olmak için sağmaya çalışıyorum ama yetmeyecek İzmir’de olup sütü olan varsa yardımcı olabilir mi acaba? 🙏🙏🙏