Kızlar 15 günlüğüz daha bebeğim sürekli memede kalmak istiyor azcık uykuya dalıyor sonra yine uyanıp ağlamaya başlıyor bunu sadece gündüzleri yapıyor ve gündüz uykusu neredeyse yok aç mı anlamadım lütfen yardımcı olun yarın eşimi mama almaya göndericem aç mı acaba yoksa bana mı ihtiyaç duyuyor anlayamıyorum ☹️