Caglacmmm kesinlikle öyle cnm Allah öyle bir sevgi ve merhamet veriyorki ve aynı zmanda sabır ilk hafta bende öyleydim gözümü kırpmadım hep izliyordum zamanla alışıyorsun bebeğinin dilinden anlıyorsun biz 45 günlük olduk ilk günler o ağrılarım hiç geçmiycek sanıyordum hep ağlardım memeler bi yandan sezaryen yeri bi yandan çok şükür hepsi geçti bir tek bebeğim gazlı işte bu saatlere kadar uyutmuyor oda geçicek en fazla 2 aya Allahın izniyle🙏🏻