Elifffyvz- Ruya55 doğması gereken tarih baz alındığı için şu an daha atak haftasına 6gün var görünüyor.yani daha atak haftasına girmemiş.bebek çok minikmiş acaba gazı falan olabilir mi ondan huysuzdur belki