Anneler oğlum 52 günlük. 5000gr felan Ortalama 1.5 2 saate bir emziriyorum. Göğüslerden bazen 60 bazen 80 bazen 100 cc çıkıyor her ikisinden toplam. Çişli bez sayısı gayet iyi maşallah. İlk doğduğunda 15 gün felan mama kullandık(doğumdan sonra 1 gün yoğun bakımda yattığı için) doktor mamayı bırakın dedi. Sadece anne sütü alıyor yani. Sizce kilosu nasıl.? Doktorumuz 45.gün kontrolde gelişimi iyi dedi. Yine sorayım dem. Yani daha sık beslemeli miyim? Dikkat?!!! Sizinki vs nasıl demiyorum linçlemeyelim🤣🤣 sadece daha sık besleyim mi iyi mi deneyimli annelere soruyorum.