venustomris Adabkc ben de mümkün mertebe her gün yıkıyorum hem rahatlıyor çok sıcak olduğu için hem de uyku rutinimizin bir parçası yapmaya çalışıyoruz doktorum da her gün yıkayın ama gün aşırı şampuan kullanın dedi siz de öyle yapabilirsiniz☺️
Griwoman7 Adabkc canım her gün yıka bence havalar çok ısındı her gün yıkamasan da gün aşırı yıka ama üç gün çok fazla bebek sıcaktan rahat edemez her gün şampuanlamana gerek yok suya sok çıkarmakta rahatlasın lütfen 👩❤️💋👩
Nurcankarakus Adabkc Havalardan dolayı ama hergün şampuanla yıkamayın 1 gün sampuanlı 1 gün şampuansız yıkayın bizim doktorumuz öyle demişti cildi kurumaması için
VDL-61 Bende hergün yıkıyorum.sizin bebeğinizde benimki gibi ortalığı yıkıyor mu çok ağlıyor.ağlamaktan gözleri kızarıyor.
cilem_karasu Her akşam yıkıyorum . Uyku öncesinde yıkamak çok rahatlatıyor ve güzel uyuyor. Havalar sıcak mümkün olduğunca her gün yıkayın bence ..
Ate2020 Adabkc bizde 1 ay 18 günlüğüz ☺️ Ben iki günde bir yıkıyorum. Ama her güne çıkarsam mı diye düşünüyorum ama gazlı bir bebeğim var üşütür mü diye korkuyorum 🤷♀️