Kızlar selam 🙋
22 aylık Bebeğimin önce elleri kızardı ellerinin üstüne düştü herhalde diye önemsemedik, kızarıklık geçmedi 10 gün sonra kaşınmaya başladı hastaneye götürdük egzama dediler bı süre verdiği ilaçları kullandık, geçmedi. Başka doktora gittik çilek alerjisi dedi çileği kestik ilaçları kullandık geçti…
Yaklaşık 1 ay sonra çilek yemedigi halde tekrar aynı şekilde ayaklarında çıktı bu sabah çekilen resim şuan bütün ayağını kaplamış durumda yine kaşıntı yok ama 1 hafta sonra kaşıntı başlar. Doktorumuza mesaj attım bir cildiye görsün dedi tabi cildiye götürcem fakat gidene kadar Burda bilgi almak istedim, başına daha önce böyle birşey gelen var mı?