damlamirhat az önce bir arkadaşa yazmıştım size de kopyalayayım.
memede olmak sadece doymak icin değildir. Hem rahatlamak, güven alışverişi, duygu alışverişi de yapar bebekler. 5dakikada karnını doyurur ama ruhunu da doyurmak icin saatlerce memede kucağınızda kalmak isteyebilir. Rahatlayınca gaz da çıkarabilir. Bir de daha doğduğunun farkında degil kendini sizin bir organınız sanıyor. 3 aydan sonra artık diş dünyanın farkına varmaya başlayacak, hareketleri artacak, bagirsaklar anne sütüne alışacak ve cok daha rahat gaz çıkaracak böyle sürekli ağlamayacak. 4 aylık olunca yere bi oyun halisi atarsınız bütün gün yuvarlanır orda. Ama 4 aylık olana kadar kucağınızı esirgemeyin. Tek bildiği sizin kokunuz kalp atış sesiniz. Su an yer cekimi bile onun icin korkutucu 😇 düşünsenize 9 ay boyunca suyun içinde hafif hafif sallanıyordunuz bir gün artık sallanmayan düz bir yerde uyumanız gerekiyor hemen alışamazsınız :) ışıklar sesler kokular her şey cok korkutucu su an onun icin. Tek güvendiği ve bildiği şey de sizsiniz. O yüzden 4. Aya kadar onu sarın sarmalayın
doyup doymadığını anlamanın yolu çişli bezleri ve kilo artısını takip etmektir. Yoksa bebekler hep aranır